fredag 10. juli 2009

To Miss Someone Is The Worst Feeling Of All

I gar fant jeg ut at jeg har snart vaert her i en hel uke!!! Det er helt sykt... det foles ut som om jeg har vaert her i 3 dager!! Men det er vel sann det blir nar en koser seg enormt i en av dromme stedene sine i verden. Har alltids dromt om aa dra hit men nar jeg endelig er her kan jeg ikke innse det :) Fikk et lite rush nar jeg var helt oppe ved Opera huset, var like for jeg fikk tarer i oynene....

I gar booket jeg og Ingrid + to andre fra klassen var en guided tur med bat i den indre kysten av Sydney! Virket kjempe bra og gleder meg masse --- haper det bare ikke regner for da er jeg ikke helt sikker pa om hunoret kommer til aa vaere pa topp... men vi far vente aa se! det blir sikkert en veldig bra Sondag :)

Ellers sa har vi planer om a gaa ut i kvelg (fredag), explore the nightlife!!! Gleder meg sykt --- selvom det var en liten nedtur aa hure at det ikke er like hoy dresscode her som i Norge... jeans og pen topp holder, ingen kjole her i garden nei!! Men vi blir vel sexy og pene nok til aa dra et par gutter :P Og til mors bekymreinger sa skal vi vaere forsiktige og ikke bli fulle --- det er aldri malet ;) Skal se om vi finner noen billige klaer for vi skal hjem aa staesje oss --- blir sikkert noe nytt pa oss!!!

har planer om aa dra pa whale watching i naermeste fremtid, Blue mountains trip, Bondi beach og dinner cruise -- blir nok ikke noe av Bridge climbing fordi vi ikke far lov til aa ha med kameraet opp. Er liksom ikke noen vits da!!!
Tror de neste to ukene blir fulle av opplevelser og skal prove aa komme med oppdateringer annen hverdag (ikke hverdag)--- men saa ofte som mulig <3 Klemmer fra andre siden av jorden <3<3<3

Ingen kommentarer: