onsdag 22. juli 2009

Amazing - You Don't Even Know

Da har det blitt behagelig varmt i Sydney og julie liker seg enda mer! Det er bare trist aa tenke paa at jeg skla hjem om litt -- men det blir godt aa se familie igjen :D

Sydneytower var skikkelig pent! Naa har vi offisielt sett Sydney fra alle kanter... fra himmelen, gata, cruise, ferri, taxibaat, monorail og u name it!!! Men det er utrolig, uansett hvor mange ganger du ser denne byen kan du ikke la vaere aa ta bilder og tenke hvor helig er ikke jeg??? Jeg er heldig, en av mine storste drommer er aa dra til asutralia og naa er jeg her! Det er utrolig :D:D Men utrolig kult! Jeg takker alle som har hjulpet meg -- en spesiel takk til mamma <3

I gaar var vi paa opera showet og det var fantastisk!! jeg likte det -- stykket var kejmpe bra og hvis noen noen gang faar mulighet til aa se Aida, saa ikke tvil! Selvom jeg skla innromme at dte var en periode hvor jeg holdt paa aa sovne saa ar det utrolig! Men det hurer vel med XD

I dag skal vi paa whale watching saa det blir vel supert! Gleder meg masse :D
Glad i dere og gleder meg til aa se alle igjen <3
PS: Nye bilder kommer snart

Ingen kommentarer: