fredag 17. juli 2009

Rain Is A Nice Feeling

Jeg synes jeg begynner aa bli skikkelig flink til aa blogge naa!!!
Men uansett saa har de siste dagene siden jeg blogget sist vaert supre... I gaar var vi paa ekslusjon med klassen og vi dro paa noe som heter Coockadoo island - vi fant jo ut at det egentlig ikke var saa mye aa gjore der bortsett fra aa gaa rundt oya --- Saa det var det det ble til! Men det var jo deilig aa ikke sitte inne i klasserommet! Selvom det regnet og jeg hadde overvurdert vaeret til de garder --- saa ble det en super dag :D

I dag derimot straaler solen (haaper det varer), saa vi har planer om aa dra opp i sydeny tower i dag og spise lunj! Det gleder jeg meg til for da ser vi Sydeny ovenifra -- bra jeg har med kamera HIHI Ogsaa skal vi vel ut paa byen i kveld for det er en av elevene i klassen vaar sin siste dag i dag! Det er ikke saann klasse tur, men bare en gjeng av oss fra klassen som skal ;) Gleder meg!!!

Anyways, koser meg utrolig mye! Gleder meg til aa se alle igjen :)

Ingen kommentarer: