mandag 20. juli 2009

Shadow

En ny uke og en ny start!!! (slev om jeg er ubeskrivelig sliten etter en helg med Pink kosnert og Blue Mountains pa bare to dager!! Helgen har vaert super og har toppet alt..
Koserten kan ikke beskrives med ord og Pink er litt av en preformer! Det er kosnert og show i ett.. gleder meg sykt til aa se henne i Norge :D Vi var ogsaa saa heldige at vi kom inn paa en privat kosnert med bare 600 mennesker fordi de skulle filme til DVD'en og vi fikk se/hure en sang som ikke var paa setlisten!!!

Idag skal vi opp i syndeytower om dte er fint vaer eller ikke ogsaa skal vi paa wildlife park :D:D Gleder meg masse og uken er stappet med masse andre utflukter og morsomheter :D ASavner alle sammen og gleder meg til aa se alle igjen <3
Elsker deg mamma <3<3 :P

3 kommentarer:

Anonym sa...

Elsker deg også jenta mi, herfra til månen og tilbake igjen! Savner deg <3

mari Severinsen sa...

Å jeg vil å se henne live, høres sykt fett ut!

Julie sa...

det var sykt fett!!!! Du kan bare bli misunnelig for julie skal se henne i norge ogsaa :D