mandag 13. juli 2009

Just Believe It

Naa er klokken 5 paa 11 her i Sydney og jeg har pause! I dag saa langt har vi sett paa Thank God Your Here som er et utrolig morsomt tv-program som er aa anbefale!! I lopet av helgen har jeg og Ingrid vaert ute paa byen (stor stjerne i boka til Sydney der), sett en kino og vaert paa sightsing med baat. En veldig vellykket og bra helg alt i alt!

Fredagen var vi ute paa byen med noen venner som vi har mott paa skolen! Det var kjempe goy og en god trening for mine fotter som matte lide seg gjennom en 20 min gaa tur i nye sko (utrolig fine og til bare 50 dollar/250 kr) Men ovelse gjor mester saa jeg hadde vel bare godt av det :D Klubben stengte rundt 3 og slike party mennesker vi er saa var vi der til det stengte... opplevde noe som vi ALDRI kommer til aa gjore igjen! Like for vi skulle dra oppdaget vi at de hadde begynt aa rydde ute der baggene og all verdisakene vare laa, vi var inne om danset og vi hadde lagt igjen veskene ute under et bord der noen satt og holdt oye med sakene vare. De veldig politelige menneskene som skulle holde oye med veskene vare hadde dratt og vi hadde ingen aning om hvor veskene vare var... etter ca 10 min med hjerte i halsen kunne jeg se veskene og jakkene vare inne paa kjokkenet --- dere kan bare forestille dere lettelsen vi folte *phu* Fra og forestille seg resten av ferien med bare 3 dollar til og faktisk holde bankkort og pass i honda var utrolig deilig og litt av en laere penge! Been there, done that... :)

Lordag var vi paa kino og saa the Proposal som alle maa se nor den kommer ut i Norge! Dere kommer til aa le dere i hjel --- utrolig morsom og det er vaert pengene! Paa sondag dro vi ut paa Baat Safari som var kjempe bra hvis det ikke hadde regnet! Men med min falks saa kom jo solen rett etter at vi hadde gatt av baaten -- TYPISK :P Det var uannsett en super dag med mange opplevelser og det ble ogsaa mange fine bilder paa det lovelye kameraet mitt som naa har fult memory card ;)
dere skjonner kanskje at jeg koser meg utrolig og jeg har naa skjont at jeg befinner meg i den beste byen i verden -- SYDENY :D:D:D *overlykkelig* Haaper dere koser dere i regnet der hjemme :P Klemmer fra aussien som definetivt skal tilbake om ikke veldig lenge!!!!

4 kommentarer:

Helene Kristin sa...

Så bra at dere koser dere :)
Og hvorfor i helvete tar dere med pass og bankkort på byen?? Dere må jo bare ta med cash.

Anonym sa...

Hei snupp! Må si meg enig med Helene der ja :-)))) Halllo liksom!
Adressene du lurte på er:
Astrid Gunnerød
Nedre Frydendal 98, 1384 Asker
Kaia K. Sanner
Askerveien 11A, 1372 Asker
Pappa, Ekebergveien 13, 0192 Oslo.

Da skulle den være i boks, gleder meg til å se kjolen :-)

Takk for at du endret innlegget,- tusen takk!

Elsker deg herfra til månen og tilbake igjen <3 din mamma!

Mari sa...

ÅÅÅÅÅÅ jeg vil å, eller egentlig vil jeg ikke til Australia for jeg er redd for å bli bitt av en slange å dø, men bortsett fra den faren høres det super morsomt ut!!!<3

Julie sa...

Hahahah - takk alle sammen!
Helne: Maatte ha med bankkort osv fordi hvis ikke komemr vi ikke inn!!! men det ordent seg :)

Mamma:
Null problem - det tok bare noen sek!!1 Skal prove aa legge ut noen bilder snart :D Elsker deg <3

Mari:
Er forbausende faa krypdyer her nede, men i gar saa jeg en edderkopp som var drit ekel og paa badet! Men merker ikke noe til det, saa er nok i live naar jeg komemr hjem :D For jeg da haape:P

Klemmer fra meg :D:D