tirsdag 7. juli 2009

Happy

Bare en liten oppdatering, dette er min 3 dag i Sydney og har na hvertr pa skolen i to dager. Jeg har heldighvis havnet i den samme klassen som ingrid (advanced) og er kjempe fornoyd med klassen var. I gar var vi paa akvariumet og sa masse forskjellig, bla mini pingviner, haier Doungons (er ikke helt sikker pa hva de het eller hvordan det skrives), skilpadder og masse mar! Det var kjempe goy og planlegger aa sende postkort i slutten av uken :)

Kan aerlig innromme at jeg enna ikke har forstatt at jeg er pa den andre siden av jorda, men det kommer bvel forhapentlighvis etter hvert :) i dag planlegger vi aa se Ice Age 3 3D og senere nar den kommer ut Harry Potter 6 - gleder meg kjempe masse og kan skryte til alle nar jeg kommer hjem :)

Host familien var er kjempe hyggelig bortsett fra at sonnen til hostmoren var bor hjemme --- og er 39 ar gammel!!! litt rart synes jeg og Ingrid men det er jo ikke noe stort problem, han er vel bare veldig glad i moren sin ;) Moren var heter Marjorie og er 74 og en liten koselig dame som tydlighvis er veldig glad i pasta -- men det er jo ikke noe problem for hvem er ikke glad i pasta ?!?!?!
Gleder meg masse til aa se alle igjen og jeg koser meg kjempe mye! Litt kladt men med varme ovner og litt varme klaer overlever man ;)
Dere far hure fra meg snart - glad i alle sammen <3

3 kommentarer:

Helene Kristin sa...

Kos dere MAAAASSEEEE!!! :D:D

Jeg drømte om LK!!!

Julie sa...

Du er helt syk helene!!!! Hahahhaha XD
Anyways --- vi koser oss kjempe masse :):):):)

Elizabeth sa...

Hahahah XD 39!! I bunn og grunn ganske sucka?:p

Håper du(og Ingrid) koser dere MASSE!<3