mandag 15. juni 2009

Revolution

Jeg må bare blogge om dette!!!
Denne helgen har vært alt anet enn rolig... det motsatte for å si det mildt!!! Men det er sånn jeg liker det og vil alltids like det. Har alltids sagt at jeg er et ettminutt-person som tar alt i siste liten. Er alltid forsen til bussen og har faktisk forbausende mye flaks med å rekke den på minuttet ;) Men det er vel ikke så rart når jeg ble født 2 uker forsent - hva annet kan en forvente??

Mange har sikkert lest mitt forrige blogg innlegg og jeg må bare si at jeg følt med litt som en dritt unge, men det er jo bare slemt å lure noen bare noen timer før de skal åpne THE GIFT!!! Så etter fredagskveld med jobb og fantastisk familieselskap våknet jeg neste morgnen til bursdagssang og en dansende hund og mor... det skulle dere ha likt å se det!! Det er ikke en stor gave min mor holder i hånden men derimot en liten firkantet eske og et STORT kort!!Både hund og familiemedlem hopper opp i sengen og jeg leser kort først så god oppdragelse som jeg har ;P

Jeg fikk tårer i øynenen! Jeg ble så glad og ikke minst positivt lettet (hvis en kan si det), at jeg nesten ikke viste hva jeg skulle si...JEG FIKK KAMERA!!! - MEN greie var at mamma har bestilt over internett og det underbare kameraet kommer ikke før om en uke... men så lenge kkan jeg da vel vente ;D Den andre lille gaven, for de som lurte, inneholdt en diamantring som pappa hadde gitt til mamma da de ble forlovet elle rno lignende - søtså arve smykke! Utrolig fin ring og den passet perfekt :D

Der kan en se hvor lettlurt en kan bli og etter bare noen få timer kan det som virket som ens største krise der og da, bli ens største glede! Jeg hadde antagelig den beste bursdagen i mitt liv - men et er vel ikke så rart når en blir 18! (HERREGUD) Søndagen fulgte på med smålig hodepine og kvalme på tusenfryd og moro, så det har ikke vært noen som har ligget på latsiden, selvom elixia kortet ikke ble brukt denne helgen - men det får vi gjordt noe med til uken :D

Takk for en super helg og for alle de fine gavene jeg fikk! Ble utrolig fornøyd og bedre venner går det ikke ann å spørre etter :D <3

1 kommentar:

Elizabeth sa...

Så bra at du hadde en fin bursdag og at ønsket om kamera ble oppfylt:D