lørdag 20. juni 2009

I Just Wanna Live

Endelig er den her - sommeren har kommet og jeg har fri i 2 MÅNEDER!!!! Det blir utrolig deilig og kanksje litt stressende :D:D Men for å være helt ærlig så liker jeg det, sommerferien skal være full av aktiviteter og opplevelser... i motsettning til min forrige sommerferien der jeg var hjemme 80% av tiden, og jeg hadde ikke noen jobb!!
Dere kan tro der var super mosomt!

Derimot denne sommeren kommer til å bli den beste sommeren i historien!! Aller først kan en jo starte med å si at jeg er 18.. :D og det åpner jo en del dører. Jeg starter sommerferien med HOVE festival som jeg drar til om en time, og deretter 5 dager med mamam og noen familie venner i Danmark. Det blir hvertfall avslappende!!! Så er det hjem i under 24 timer og pakke kofferten, vaske tøy, og dra rett til AUSTRALIA. Denne herligheten skal jeg nyte i 3 UKER og blant annet skal jeg på konsert og se sydney som jeg vil tro ikke veldig mange på min alder har vært heldige nok til å gjøre ennå...
Etter den beste turen på andre siden av kloden, skla jeg rett til England for å besøke Framor uten å dra hjemmom! Når jeg endelig kommer meg inn i mitt egent hjemland skal jeg en lang helg til Frankriket får å besøk familie og så på hytta!!!

Dere skjønner sikkert at jeg gleder med grenseløst til min sommerferie, har vel gått rundt i et åre eller noe å gledet meg og gnidd det inn til alle vennen mine :D Til alle dere andre som har KILLER sommerferieplaner, kos dere masse og nyt verden! Sommer er den tiden for å slå ut håret og kose seg, bli brune og stråle - jeg vet at jeg i hvertfall skal gjøre det :D:D <3<3 GOD SOMMER

3 kommentarer:

mari sa...

Høres ikke så ille ut dette nei, men kan ikke klage jeg heller; sitte ri Italia å koser meg for øyblikket;)
God sommer da<3

Elizabeth sa...

Wooh, det hørtes ut som en sabla bra ferie!:o Håper du koser deg masse og får en herlig sommer:D <3

Julie sa...

Takk det samme!!! Håper jeg kan se så mange som mulig før jeg drar down under, men hvis ikke så vil jeg bare si til alle sammen at dere må ha en super bra ferie :D:D:D Kjempe glad i dere - Må løpe, mamma maser for nå skal vi til Danmark :D<3