mandag 8. juni 2009

Accidental Babies

Vet dere hva jeg har funnet ut? At det bare er noen få dager til jeg har bursdag! Det er offisielt noen dager til Julie er voksen og skal egentlig skal ta vare på meg selv og ta mine egene avgjørelser... det er rart men merkelig nok så har jeg litt vanskeligheter for å forestille meg det! Jeg mener lille meg, Julie på 170 m høy som synes pinsvin og pingviner er til å dø for, skal være ansvarlig!?!

En annen ting jeg også skal være forbredt på etter jeg har fylt 18 er at jeg skal nesten ha hele planen lagt frem for meg. Det virker noen ganger sånn,at når en er 18, nærmere 19, så skal en ha hele livet planlagt... er ikke det litt kjedelig? Å ha resten av livet ditt planlagt fra du er 19???

For å si det på en annen måte så vil jeg si det at det virker som om veldig mange har alt klappet og klart! Det er ingen som er spontane lenger, men det er vel ikke noe jeg kan gjøre med? Det eneste jeg kan gjøre er vel å ta ansvaret i mine egene hender - være den spontane typen, så kanskje ikke livet blir så kjedelig i det lange løpet allikavel!!!!

Vi får vel vente å se, kanskje noe uventet kommer til å skje :D:D

3 kommentarer:

Helene Kristin sa...

Vet ikke hva jeg skal spise til middag i morgen jeg Julie. Der er jeg. :) We're all in this together.

Julie sa...

Hahahah - dette liker vi :D:D

Elizabeth sa...

Når du sier det på den måten så er det heeelt fjernt for meg å "være voksen" også! xD Til tross for at jeg har vært voksen i snart ett halvt år... :p