fredag 12. juni 2009

I Bruise Easily

Nå er jeg nesten litt skuffet!!! Julie fyller 18 imorgen (kan ikke tro det) og det eneste hun har satt på ønskelisten sin er et speilrefelks kamera. Men gjett hva hun fikk høre i dag etter at alle gjestene fra familie bursdagen gadde gått??

Jeg får høre fra mamma at de voksene har vært "smarte" og at jeg ikke får det jeg forventer meg!
- Jammen det eneste jeg ønsker meg er kamera, sier jeg nesten litt såret
- Vet du hvor dyrt det er eller?!?!?, spørr mamma
- Ja, rundt 5000 kr sier jeg.
- Nei, 5700 sier mamma!
- Ja men...da hadde jeg riktig da...
- Det er ikke bare bare 5700 kr Julie, sier mamma, også går hun ut å røyker!!!

Grunnen til at jeg er litt skuffa er at jeg husker tilbake til i fjor. Da fikk jeg heller ikke noe keg hadde ønsket meg, gjett hva det var!! *Trommevirvel* - det var en seilervest - JIPPI -,- Det var en grunn til at jeg ikke satte det på ønskelisten!

Men det er jo selvfølgelig muligheter for at hun tuller eller lurer meg, men jeg har liten tro på det. For mamma tuller ikke når hun sier at jeg får en gave jeg ikke forventer meg. Så ja nå er jeg litt skuffa med tanke på at jeg skal til Australia og ikke får muligheten til å ta masse killer bilder, og har egentlig bare lyst til å begynne å grine - men da føler jeg meg som en bortskjemt dritunge!!!
Så what to do? - det er bare å vente å se, og fake et stort smil imorgen :)

2 kommentarer:

Monica sa...

Gratulerer så mye med dagen, Julie!
Håper du får en strålende og minneverdig dag og at alle dine ønsker går i oppfyllelse. Håper dagen ikke byr på noen skuffelser:D

mari Severinsen sa...

Grattis med dagen!
Bare vent du, i det du skal legge deg ligger dte et kamera på hodeputen din;D