fredag 15. mai 2009

Teenagers

Dilemma på vei! Julie har snart bursdag og aner ikke hva hun skal ønske seg :S
Jeg vet at mamma ikke vil gi meg penger for hun synes det blir upersonlig (javel...) også må det jo være noe som betyr noe fordi det er jo 18-års dagen min :D

Så langt har jeg funnet ut at jeg enten skal ønske meg speilrefleks kamera eller en Apple laptop. Men jeg kan ikke ønske meg begge og det hadde vært mest praktisk å ønske meg kamera siden jeg skal til AUSTRALIA om 49 dager... :D Så hva synes dere?
Skal jeg bli en eier av speilrefleks kamera eller en Apple laptop???
HELP A GIRL OUT... :|

4 kommentarer:

Helene Kristin sa...

KAMERA.

Helene Kristin sa...

Kjøp PC når du skal bli student :)

Trine sa...

Enig med Helene. Kamera er tingen, og du kommer til å være såå glad du har det i Australia;)

Elizabeth sa...

Kamera is the shit! ;D