fredag 8. mai 2009

I Wish You Love

Det er faktisk Mai! Helt utrolig, det er bare 5 dager igjen så er det en måned til Julie er 18 :D Hurra for meg XD
Apropo bursdag, min mamma flyte 42 i går! Vi hadde familie bursdag og mamma fikk symaskin XD Men hun ønsket seg det. Familie, familie det er noe av det viktigste en har og skal ta vare på! Men er det lov å si at en kan bli litt lei, litt fedd up?

Min familisituasjon er egentlig noe alle kan drømme om, jeg bor hjemme alene halvparten av uken eller mer! Men til tross for dette er det problemer etter problemer, folk som føler seg utstøtt, rare blikk, penger, dolking av nære familievenner og videre. Hvor skal dette ende?

Det kan virke litt poetisk og sutrete ut, men jeg er mildt sagt lei! Kan ikke familie være familie og drama queens bli til virkelige mennesker. Slutte å kverulere og diskutere til alt og lignende. Alt ordner seg til slutt uansett, og ting tar tid. En kan ikke forvente at verden står på hodet for deg etter en måned.

Jeg er lei men jeg kan ikke få de til å slutt eller gjøre noe med det! Thats life :)

Ingen kommentarer: