torsdag 5. november 2009

Foundations

Jeg har gått mer drastiskt til verks! Som kanskje mange av dere har hørt skal jeg nå prøve en diett. Jeg har allerede gått på den i 2 dager og trener ved siden av :D
Det er den berømte Atknisdietten min kropp blir utsatt for!

Denne dietten går ut på å ikke spise frukt, brød/korn, ris, poteter og pasta bl.a. Basically er det INGEN karbohydrater!!! Så langt har det gått veldig bra... men vi får se hvor lenge det varer :D Kanskje det funker for meg, kanskje ikke!!!
Jeg har også lest litt på nettet av andre som har prøvd dietten, og der var det en mann som hadde fortalt om to erfaringer. En gang da han hadde tatt dietten med trening og uten trening... Han gik ned 12 kg på 2 uker med trening, og samme kg på 4 uke ruten trening!!! For meg virker det som om den funker - men vi får se da... egenerfaring er det beste :D

Eller så har vi jo den vanlige hverdagen som fortsatt går og går... Masse prøver, innleveringer, lekser, også videre. Men det som er litt dumt er at jeg har mistet den fine arbeidsmoralen jeg hadde før høstferien! Noe som irriterer meg litt, for jeg fikk jo noe igjen for det... Av en eller merkelig grunn får jeg bare ikke meg selv til å jobbe like effektivt med lekser nå som for noen måneder siden... jeg legger skylden på Spania! Min konklusjon er at den spanske nasjonen har herved lagt en "spell" på meg :D Men hva kan jeg gjøre, jeg vet jo ikke hvordan en fjerner trolldommen :/
Neida - det er vel bare opp til meg selv, ene og alene! Det hørtes litt skummelt ut :S Men jeg blir ikke skremt av den grunn, jeg skal klare det...hahahaha!!!

Bildene jeg bruker finne rjeg på www.deviantart.com

Ingen kommentarer: