mandag 26. oktober 2009

Smile

Da har jeg vært 2 uker på slanke/trene kur og jeg er stolt av meg selv! Jeg spiser ikke godteri i ukedagene og holder meg mest mulig unna i helgen. Jeg har ennå ike turt å gå på vekten men det kommer... Jeg tror egentlig at jeg er en person som ikke liker å veie meg, aldri vært en fan av det! Men hvem har vel det? Uansett når en går på slanke/trene kur så må en jo se fremganger og så om kuren hjelper og da er det ingen annen til å hjelpe en vekten :S Må man, så må man!!!

Over til noen gledes tanker - dte er ikke lenge til jul <3 Bare 2 måneder, og før det er det Halloween, bursdager, twilight premiere, vettre jobbing og masse annet kos! Jeg tror det går fort jeg - til tross for at novemer er en av de månedene hvor vi ikke har ferie -,-

Et annet gledes moment var MUSE konserten som var i går!!! Det var så bra og jeg er så sliten... Men det er vel bare et godt tegn! Jeg er så glad for at jeg fikk muligheten til å se dem - gud vet hvor lenge det er til de kommer neste gang... MUSE VAR BRA - SUPERBRA :D:D:D
Til tross for atjeg snart dør av trøtthet og at det er Mandag så ønker jeg alle andre trøtte mennesker lykketil med å overleve denne uken - for jeg vet jeg komme rtil å trenge det ;)

Ingen kommentarer: