torsdag 20. august 2009

The Reason

Da er jeg tilbake! I gose gamle bonde Norge. Jeg savner alt som har meg Australia og gjøre men det er vel kanksje ikke så rart når dte er et helt fantastiskt land :D Uansett så er det ingen tvil om at jeg skal dit en gang til i mitt liv, og jeg er sikker på at det blir ikke lenge til...! Selvom jeg hadde en skikkelig deilig følelse når jeg landet i Norge så er det vanskelig og ikke tenke på mitt livs eventyr hittil eller for den saks skyld snakke om det hver gang jeg får sjangse til det :P

Det å beskrive hvordan det var nå i etterkant er helt umulig! Jeg lover, det er som å sammenligne med det å få vite at du ikke skal dø med det første... hvordan skal du forklare det? Det er ingen måte enn UTROLIG!!! Australia kan jo ikke samenlignes med døden :P, men det var så mange opplevelser og erfaringer jeg fikk med meg! Til og med mamma sa nesten bare noen timer etter at jeg hadde kommet hjem at jeg hadde blit mer voksen - jeg mener jeg vil ikke være mer voksen for det høres kjedelig ut, men kanskje litt mer moden :D Jeg føler meg liskom ikke helt voksen ennå...

Selv om jeg begynte i 3. klasse nå på Onsdag (ja det var litt skremmende) så kan jeg ikke si at jeg fikk et rush av *nå skal julie bli voksen syndromet* over meg! men det kommer vel, dessuten har jeg ikke lyst til å bli voksen! Jeg vil være barnslig voksen :) Jeg har hørt at du er ikke voksen før du tørr å være barnslig... og det sier jeg meg enig i! Kanskje jeg skal ha det på russekortet mitt?? :D

Ingen kommentarer: