torsdag 27. august 2009

Hangover

Da er jeg på jobb kl. 09.00 etter en kveld på byen! Det var kjempe gøy - vi danset masse og Sara gikk uten å si ifra!!! Helene, Ingrid, Mamma og jeg lette etter henne i Oslos gater i nærmere en time... det var helt jævelig. Tenk dere hvor mange bilder jeg fikk i hodet (og det var ingen hyggelige bilder)!!! Så bare gled deg til jeg får ringt deg Sara :D

Anyways, siste uken på skolen var stressende og det var bare starten av 3. Klasse :O
På Torsdag kom Russedress til skolen vår så vi kunne prøve russe klær... det var litt rart da jeg dro den røde dressen over beina mine, men jeg liker det <3 Uansett så greide jeg å bestemme meg og jeg tror jeg kommer til å bestille Tradition Snekker, 10 grader nord hette genser med flagg inne i hetta :) og grunnpakken da :P
Gleder meg veldig - men ikke til å bruke penger...

jeg skal ikke begynne å snakke om penger en gang for det er et kapitel for seg selv og jeg kan holde på i evigheter - men jeg kan si at dette året kommer jeg til å ha mer utgifter enn noen gang! Er det ikke et utsagn som sier "Du kan ikke kjøpe lykke med penger" (eller noe) - kanskje en kan det, i hvertfall hvis man ser på ting som er gøy å gjøre og ikke kjærleiken :D

2 kommentarer:

Elizabeth sa...

Klapp til Sara for forsvinning. :p
Jeg hørte Michael Mind var bra - hva syntes du?:D

Julie sa...

Det var bra, men for å være helt ærlig fikk jeg ikke med meg når/om han spilt - var litt opptatt ;) Men det var veldig bra sted <3