torsdag 10. september 2009

Bring on the Wonder

Nå skal jeg fortelle om en liten morsom historie som skjedde idag :D Jeg sitter i asker å venter på min søte venn Stine som altid er en smule treig. Uansett, mens jeg satt op ventet skjedde det morsomste noen sinne!!! Plutselig stopper en bil forran fortauet og jeg ser at det er ingen som skal over... jeg ser meg litt mer om og tenker hvorfor kjører han bare ikke?!? Etter en liten stund merker jeg at det er noe som beveger seg nede på bakken - og der over de hvite fortaus stripene går det en liten due!

Krokkete og keitete går den faktisk over de hvite stripene som et hvilket som helst annet menneske. Jeg holdt på å le meg i hjel - men jeg satt alene og hadde ingen å dele øyeblikket med, helt til Stine endelig kom :D

Dagen ble en super dag tiltross for at jeg hadde matte hele dagen. Tilståelse: jeg liker matte!!! SÅ VET DERE DET :D Og med kjempe fint vær var det ikke noe å klage på :D

3 kommentarer:

Mari Severinsen sa...

Å, det må jo nesten gi den bil sjåføren hell siden han passet på duen! :)

Julie sa...

I know :D Det var drit kult!!!

Trine sa...

Så utrolig søtt <3