torsdag 23. april 2009

London Bridges

Jeg har fått en ny utfordring!! JIPPI :D

BRUKER DU?

1. P-piller? Nei.
2. Å pusse tennene dine mer enn en gang for dagen? - Ja, 2 ganger om dagen.
3. Større sko-strørrelse enn 37? - Ja, 40 - 41
4. Å drepe edderkopper med egne hender? - Hvis det teller å løpe først bort også drepe den med noe annet enn hendene, som en kopp eller no :)
5. Sminke? - Eyeline, mascara og litt pudder :)Når jeg husker øyenskygge!
6. Solbriller hver dag? - Nesten aldri...
7. Å mobbe noen? - Jeg vil si at jeg ikke gjør det! Men hvis det har skjedd noen gang - ber jeg om undskyldning!

HAR DU?

1. Minst 3 tannbørster? - Nei, bare 1 :)
2. Kondomer på rommet ditt? - Ja, og det står break in case of emergency på den xD
3. Noen klær du har arvet som er ALT for store? - Nei
4. Noen gang pult på en do? - Nei...
5. Svarte sokker på deg nå? - Faktisk ingen sokker, bare et plaster!
6. Opplevd at noen har vært utro mot deg? - Er ikke sikker!!
7. Falt ut av sengen? - Ja, fra andre etage på en køyeseng på danskebåten :O
8. Knust noens hjerte: - Har ingen aning!
9. Fått ditt eget hjerte knust: - Ikke fulstendig, men bare litt!
10. Fått en drøm i oppfyllelse: - Ja, om 2 måneder :)
11. Gjort noe du angrer på: - Absolutt
12. Juksa på en prøve: - Det har vel alle gjordt en eller annen gang!!


AKKURAT NÅ

1. Hva har du på deg: - Svart undertøy, olabukse, bluse og bolero lignende sak!
2. Hva hører du på nå: - I hodet har jeg planer om å åpne iThunes snart.
3. Hvor er du: - På bibloteket på skolen :D
4. Hvem chatter du med: - Helene
5. Hva ser du på: - Min elskede data
6. Hva skulle du egentlig gjort: - Ta en avstemning om hvilken bok jeg skla lese, øve på norsk presentasjon, og gjøre oppgaver, MEN pytt - hvem bryr seg :P

SVAR HELT ÆRLIG

1. Pusser du tenner: - JA!
2. Liker du noen : - Likte noen, eller er ikke sikker...
3. Har du piercing noe sted: - I ørene :)
4. Har du noen tatoveringer: - Nei, men har lyst på - kanskje om 2 månder
5. Kjører du ulovlig: - Nei
6. Drikker du da: - Sometimes.
7. Røyker du: - Nei!!

PERSONLIG

1. Hva vil du bli: - En som ikke er redd for å leve livet!
2. Hva har vært den beste dagen i ditt liv: - Har vært så mange, er veldig positiv!
3. Hva kommer aller først i livet ditt: - Venner, familie, skole, jobb!
5. Er du forelska: - Kanskje!
6. Hva er du mest redd for? - Edderkopper og karakterer.
7. Hva pleier du å tenke på før du legger deg til å sove: - Alt jeg må huske den neste dagen, og at jeg ikke må forsove meg.
8. Har du noen gang mistet noen du virkelig elsker: - Ja, for ca 5 år siden.. woach det var kenge siden, føles som det var i går!
9. Hvor mange ganger har du vært dypt forelsket: - Nei :(
10. Er du glad i familien din: - Delvis - eller ja
11. Er du glad i vennene dine: - JA - til tusen!!!

Så det er meg, når jeg leser over det er jeg en veldig fucka person :O Uansett så utfordrer jeg Eliza og Kamilla :)

Ingen kommentarer: